۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

سرداررجب‌زاده:افتخارم این است که در درگیری‌های بعد از انتخابات، هیچکدام از تجمع کنندگان آسیب ندیدند!

تحول سبز: فرماند سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت که جابجایی وی با درخواست خودش صورت گرفته و دلیل دیگری نداشته است.

سردار رجب زاده که امروز در مراسم تودیع خود این را بیان کرد ، افزود: به درایت و عقلانیت نیروی انتظامی برای جلوگیری از آسیب ندیدن تجمع کنندگان در درگیریهای پس از انتخابات افتخار می کنم.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر اینکه در دوره وی ، شهر تهران امنیت چمگیری داشته ، خاطرنشان شد: آغاز فعالیت بنده در تهران بزرگ مقارن شده بود با طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ما هم در تهران بزرگ این طرح را با قدرت ادامه دادیم تا مردم در شهر احساس امنیت کنند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: یکی از مهمترین طرحهای اجرا شده در تهران بزرگ طرح انضباط اجتماعی بود که ابتدا در یکی از مناطق شهرداری و سپس به صورت گسترده در تعداد دیگری از مناطق برگزار شد که به جرات می توان گفت کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود.

وی افزود: اوج فعالیت نیروی انتظامی تهران بزرگ در دوران پیش و پس از انتخابات بود. در روز ۱۲ خرداد و آغاز تبلیغات انتخاباتی تجمعات طرفداران کاندیداها آغاز شد و پس از مناظره ها این تجمعات گسترده شد و به مقابل صدا و سیما و میادین و خیابانهای اصلی شهر رسید. این تجمعات تا روز انتخابات ادامه داشت و نیروی انتظامی حضور حداکثری تجمعات را حفاظت می کرد و به عنوان دیواری حائل بین دو گروه طرفدار قرار می گرفت.

فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران بزرگ در مورد حوادث پس از انتخابات گفت: روز انتخابات در شهر تهران امنیت به صورت کامل حکمفرما بود ولی فردای انتخابات تجمعات آغاز شد و اغتشاشگران با جمعیت بسیار زیاد در حدود ۱۱ نقطه تهران تجمع کردند ولی با برنامه ریزی و عملیات ویژه ناجا و قرارگاه ثارالله به مرور این تجمعات کنترل و پس از ۳۰ خرداد جمعیت آنها بسیار کاسته شد و سرانجام پس از روز عاشورا به صورت کامل کنترل شد و مردم حساب خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی افزود: برای بنده افتخاری است که در طول چندین ماه درگیری پس از انتخابات، نیروهای نیروی انتظامی تهران با درایت و عقلانیت فراوان تلاش کرد تا هیچکدام از تجمع کنندگان آسیب نبینند. این درایت و عقلانیت برای نیروی انتظامی موجب افتخار است.

گفتنی است سردار حسین ساجدی‎نیا که پیش از این معاونت عملیان نیروی انتظامی را بر عهده داشت با رفتن سردار رجب‎زاده، فرماندهی انتظامی پایتخت را طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی، برعهده گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر