۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

هشدار به احمدی نژاد برای رنگ سبز پرچم

رنگ پرچم ایران دستخوش ذهنیت‌ها خراب نشود
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حساسیت های رسانه ای به تغییر بخشی از رنگ پرچم در تزئینات سه برنامه اخیر رئیس جمهور گفت: پرچم کشور، سمبل وحدت جامعه است و نباید دستخوش برخی ذهنیت های خراب که ممکن است در برخی سطوح وجود داشته باشد، شود.
حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، درخصوص تغییر رنگ پرچم کشور در سه برنامه رئیس جمهور که در بهمن ماه که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شده است، با تاکید براینکه رنگ های پرچم جمهوری اسلامی تغییر ناپذیر است، اظهارداشت: بعید می دانم قصدی برای انجام این کار وجود داشته باشد ، زیرا رنگ های اصلی پرچم مشخص است.
وی حساسیت مکرر رسانه ها در واکنش به این موضوع را "یک حساسیت ملی مثبت" ارزیابی کرد و گفت: این رنگ مربوط به امروز و دیروز نیست که ربطی به مسائل سیاسی روز داشته باشد و اساسا چنین برداشتی نیز از رنگ پرچم به اذهان القاء نمی شود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر افرادی هستند که پشت صحنه قصدی دارند بدانند که مردم و مسئولان و رسانه ها نسبت به این مسائل حساس هستند. پرچم جمهوری اسلامی همیشه با سه رنگ در ذهن مردم تداعی شده است و رنگ آبی در عین اینکه رنگ خوبی است اما نمی تواند جایگزین رنگ سبز پرچم جمهوری اسلامی ایران باشد.
سبحانی نیا افزود: توصیه من به رئیس جمهور این است حال که این موضوع آنچنان که رسانه ها به آن پرداخته اند و تکرار شده است، اتفاق افتاده، به دستگاههای مسئول و به خصوص روابط عمومی برگزار کننده این نشست خبری تذکرات لازم داده شود. مسئولان مربوط باید به این حساسیت ها توجه کنند زیرا این مسائل در زیر ذره بین جامعه، رسانه ها و مردم قرار دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر