۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

تهدید تکراری رادان: بازداشت‌شدگان چهارشنبه سوري تا پايان تعطيلات نوروز آزاد نمي‌شوند

جانشين فرمانده نيروي انتظامي از توقيف و بازداشت افرادي كه اقدام به مزاحمت در چهارشنبه سوري امسال كنند تا پايان تعطيلات نوروزي خبر داد.
به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشيه شانزدهمين همايش روساي بهداري‌هاي كل ناجا در جمع خبرنگاران درباره تمهيدات پليس براي چهارشنبه آخر سال اظهار كرد: امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته پليس با افرادي كه ايجاد مزاحمت، سد كردن مسير و استفاده از مواد محترقه خطرناك مي‌كنند برخورد خواهد كرد.
وي با اشاره به اين كه هدف اصلي برگزاري اين سنت قديمي حل كردن مشكلات و نگراني‌هاي مردم است، اظهار كرد: به مرور زمان هدف اصلي برگزاري مراسم چهارشنبه سوري به فراموش سپرده شده و متاسفانه مباحث غلط ديگري جايگزين آن شده است.
سردار رادان اضافه كرد: پليس به گلوگاه‌هاي ورود مواد محترقه خطرناك توجه ويژه‌اي خواهد داشت و براساس هماهنگي‌هايي كه با مقامات قضايي انجام شده است هر كسي كه با ناهنجاري اقدام به ايجاد مزاحمت، راهبندان كند و آزار و اذيت مردم كند، بازداشت و احتمالا تا پايان تعطيلات نوروزي پليس و دستگاه قضايي در خدمت اين افراد خواهند بود.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اين كه همچنين خودروهايي كه در چهارشنبه سوري امسال توقيف شوند تا پايان تعطيلات متوقف خواهند بود، در عين حال تصريح كرد: البته مطمئن هستم با توجه به اهميتي كه مردم براي برگزاري اين مراسم دارند مراسم چهارشنبه آخر سال به خوبي برگزار خواهد شد و حساب گروه اندكي كه اقدام به ايجاد مزاحمت مي‌كنند از مردم جداست.
گفتنی است پبش از برگزرای راهپیمایی 22 بهمن پلیس تهران تهدید مشابه ای کرده بود که دستگیرشدگان تا پایان تعطیلات نوروزی آزاد نخواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر