۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

دیدار موسوی، رهنورد و کروبی با علیرضا بهشتی

مردم، علاقه مندان ، آشنایان و شخصیت های سیاسی بعد از آزادی دکتر علیرضا بهشتی از مشاوران ارشد میرحسین موسوی با وی دیدار کردند.
به گزارش کلمه، دکتر علیرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی در تاریخ ۲۰ بهمن بعد از تحمل بیش از ۴۰ روز حبس از زندان آزاد شد. حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی بعد از ظهر روز ۲۳ بهمن ماه با دکتر سید علیرضا حسینی بهشتی دیدار کرد. همچنین مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد روز ۲۴ بهمن به دیدار ایشان رفتند. خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز فردای آزادی ایشان یعنی در تاریخ ۲۱ بهمن به دیدار وی رفتند.
علیرضا بهشتی بیش از چهل روز در زندان به سر برد که در این مدت گزارش هایی از وضعیت نامساعد سلامتی وی و حتی یک بار سکته قبلی او در اوین منتشر شد. عدم دسترسی خانواده و وکیل به این زندانی سیاسی، نگرانی های بسیاری را در هفته های گذشته ایجاد کرده بود. این دومین بار در هشت ماه گذشته است که علیرضا بهشتی دستگیر و سپس آزاد می شود. پیش از این نیز روز هجدهم شهریور وی را بازداشت کرده بودند، اما چهار روز بعد به قید وثیقه آزادش کردند. بازداشت اخیر آقای بهشتی به فردای روز عاشورا (هفتم دیماه) برمی گردد. وی در این روز در دانشگاه تربیت مدرس که در آن درس می دهد دستگیر شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر