۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

تغییر رنگ پرچم به ” بهار” تذکر داد !

روزنامه بهار به دلیل آنچه که هیات نظارت بر مطبوعات آن را پخش شایعه و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی مبنی بر تغییر رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی این روزنامه دانست،تذکر گرفت.
به گزارش ایلنا،هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه ۱۷ اسفندماه خود موضوع تخلفات مطبوعات عامه‌پسند را مورد بررسی قرار داد و به ۱۶ نشریه و یک روزنامه تذکر داد.
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،هیات نظارت بر مطبوعات در این جلسه موضوع تخلفات مطبوعات عامه‌پسند را مورد بررسی قرار داد و بر اساس نتایج این بررسی مقرر شد به نشریات نسل امروز، بانوی شرقی، آینه زندگی، پیام آور، سپیدار، پیشخوان، زندگی ایرانی، مداد رنگی،زندگی ایده‌ال، رویش، کوه نور،توحید،راه زندگی، سینمای امروز،چلچراغ و فوتبال به علت عدم پایبندی به رسالت مطبوعاتی، فعالیت برخلاف زمینه مصوب، استفاده ابزاری از تصاویر، درج مطالب سطحی و فاقد ارزش رسانه‌یی، ترویج تجملات، تبلیغ مدگرایی و مصرف‌گرایی در شماره‌های اخیر تذکر داده شود.
همچنین موضوع تخلف روزنامه بهار در این جلسه مطرح و مقرر شد، با توجه به پخش شایعه و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی مبنی بر تغییر رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران به این روزنامه نیز تذکر داده شود.
گفتنی است تاکنون بارها در مراسم دولتی رنگ پرچم ایران تغییر کرده که این مساله حساسیت نمایندگان مجلس را هم برانگیخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر