۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

اخبار ضد و نقیض در مورد سلامتی شریعتمداری

به نوشته سایت حقیقت نیوز، حال شریعتمداری وخیم است، در حالیکه به گزارش سایت فردا،مسئولان بیمارستان بقیه الله این موضوع را تکذیب کرده اند.
یکی از اعضای تیم پزشکی حسین شریعتمداری به حقیقت نیوزگفته حسین شریعتمداری به سرطان مری مبتلا شده است و این احتمال می رود که او تا سال جدید بیشتر در قید حیات نباشد.
این خبر می افزاید تیم پزشکی حسین شریعتمداری برای بهبود وضعیت وی از تمام ابزارهای در اختیار خودشان استفاده کردند اما حال وی مساعد نیست .
تکذیب خبر
این در حالیست که مسئولان بیمارستان بقیه‌الله خبر وخامت حال حسین شریعتمداری را تکذیب کردند.مسئولان بیمارستان بقیه‌الله الاعظم تهران در گفتگو با «فردا» با اعلام بهبودی حال عمومی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و ترخیص وی از بیمارستان خبر یکی از سایت‌های نزدیک به مشایی در مورد وخامت حال حسین شریعتمداری را تکذیب کردند.مسئولین بخش‌ پذیرش این بیمارستان ضمن مساعد توصیف کردن حال شریعتمداری اعلام کردند که وی در سلامت کامل و بدون هیچ ناراحتی و عارضه ظاهری بیمارستان را به مصد منزل ترک کرده است.
اظهارات شریعتمداری
از طرف دیگر،به گزارش فارس حسین شریعتمداری ضمن تاکید بر سلامتی خود به شایعات برخی از سایت‌های ضد انقلاب پاسخ داد و اظهار داشت: بنده عددی نیستم که سلامتی یا عدم سلامتی‌ام به عنوان یک خبر در رسانه‌ها مطرح شود
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر