۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

تقاضا برای‌ تحت‌الحفظ بستری شدن‌بهشتی دربیمارستانی خارج از زندان‌

خانواده دکتر علیرضا بهشتی با ابراز نگرانی از سلامت فرزند شهید بهشتی اعلام داشتند: تقاضای خانواده برای تحت الحفظ بستری شدن ایشان در یک بیمارستان خارج از زندان وبا تقبل همه هزینه ها از طرف خانواده تا کنون از طرف مقامات ذی ربط بی جواب مانده است.
بیش از یک ماه از بازداشت دکتر سید علیرضا حسینی بهشتی می گذرد. دراین یک ماه تمام تلاشهای خانواده ایشان برای پایان بازداشت ایشان بی نتیجه مانده است.
این در حالیست که هفته گذشته ایشان در زندان دچار حمله قلبی شده و خانواده اش هنوز در نگرانی به سر می برند،اظهارات جناب دادستان هم برایشان قانع کننده نبوده است.
دادستان تهران پس از انتشار حمله قلبی دکتر بهشتی در زندان با تکذیب این خبر وضعیت جسمی علیرضا بهشتی را مناسب دانست واظهار داشت:پزشک زندان وضعیت جسمی آقای بهشتی را مطلوب ارزیابی کرده است.
خانواده دکتر بهشتی در گفت و گو با سایت کلمه ضمن تایید خبر حمله قلبی عنوان کرده اند علی رغم تکذیب دادستان محترم از سخنان ایشان قانع نشده و همچنان از وضعیت ایشان بی اطلاع و در مورد سلامتی ایشان نگران می باشند.
پس از حمله قلبی دکتر بهشتی تنها توسط پزشک عمومی بهداری زندان اوین و نه متخصص مورد معاینه قرار گرفت.
به گفته خانواده علیرضا بهشتی ،علیرغم تمام تلاشهای انجام شده، ایشان هنوز از ملاقات با وکیل خود محروم است. همچنین تقاضای خانواده برای تحت الحفظ بستری شدن ایشان در یک بیمارستان خارج از زندان وبا تقبل همه هزینه ها از طرف خانواده نیز تا کنون از طرف مقامات ذی ربط بی جواب مانده است.
به گفته خانواده علیرضا بهشتی تنها راه اطلاع اجمالی از وضعیت ایشان یعنی تماسهای کوتاه تلفنی هفتگی ایشان نیز در این هفته انجام نشده است.
نزدیک شدن پایان هفته و بی خبری از وضعیت ایشان و عدم پاسخ روشن به درخواستهای مکرر برای ملاقات با ایشان نگرانی خانواده را تشدید کرده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر