۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

امام جمعه زاهدان : شاه زماني صداي اعتراض مردم را شنيد كه خيلي دير شده بود

اعدام ها امنیت و همدلی نمی آورد مولوي عبدالحميد ؛ امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز زاهدان در مسجد مكي اين شهر گفت : پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سال 1357 با قيام و به خواست مردم ايران بود و مانند بسياري از كشورهاي ديگر با كودتاي نظامي اين انقلاب پيروز نشد. و امروز نيز استمرار و بقاي آن به خواست و اراده مردم بستگي دارد.
وي گفت : من آنچه را كه به خير و صلاح ملت و مسئولان و دلسوزانه مي‌دانم بيان مي‌كنم و نبايد سخنان من مورد سوءتعبير قرار گرفته و مغرضانه تعبير شوند. همه ما مسئوليتهايي داريم كه نبايد از زيربار آنها شانه خالي كنيم.
مولوي عبدالحميد گفت : تدبير رهبر فقيد و بنيانگذار انقلاب اسلامي كه توانست همه اقشار جامعه و تفكرات و سليقه‌هاي مختلف و اقوام و مذاهب را حول يك هدف مشترك و يك پيام واحد گردهم آورد و وحدت كلمه و اتحاد مردم موجب پيروزي ملت در برابر يكي از بزرگترين قدرتهاي حكومتي شد. اينك نيز همان اتحاد و وحدت كلمه براي بقاي جمهوري اسلامي لازم است.
وي افزود : جمهوري اسلامي كه به جاي نظام پادشاهي در ايران مستقر شد با راي و انتخاب مردم استقرار يافت و نه با قدرت سلاح و خشونت. هيچ سيستم حكومتي در دنيا با قدرت اسلحه حفظ نشده است بلكه آنچه موجب بقاي حكومتهاست ، گسترش عدالت و حفظ مردم در صحنه است. انقلاب اسلامي نيز با زور اسلحه پيروز نشده است بلكه حضور مردم در صحنه و خواست آنان بوده كه انقلاب را پيروز كرده است امروز نيز خواست مردم و رضايتمندي آنان موجب بقاي نظام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر