۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

جزئیاتی در خصوص دستگیری تمام خبرنگاران و کارکنان سایت آینده نیوز

نیروهای امنیتی تمامی کارکنان سایت آینده نیوز را بازداشت کرده اند

نیروهای امنیتی در شب بیست و دوم بهمن تمام خبرنگاران و کارکنان این سایت منتقد دولت محمود احمدی نژاد را دستگیر کرده اند.
گفتنی است که سایت آینده که به محسن رضایی نزدیک است امروز خبری را منتشر کرد که بر اساس آن "فواد صادقی" مدیرمسئول سایت دستگیر شده و بقیه کارکنان و خبرنگاران آن دستگیر نشده اند اما اطلاعات موثقی که به جرس رسیده است نشان از آن دارد که این خبر توسط نیروهای امنیتی بر روی این سایت قرار گرفته است و نه تنها مدیرمسئول که تمام افراد شاغل در سایت دستگیر شده اند.
به گزارش جرس، فواد صادقی مدیر مسئول این سایت در سال 81 به خاطر عملکرد خود در حوزه رسانه و از جمله نقش او در راه اندازی سایت "بازتاب"، انگشتری فیروزه ای از رهبر جمهوری اسلامی دریافت کرد.
صادقی که از نزدیکان محسن رضایی به شمار می رود همواره مواضعی اصولی اتخاذ می کرده است . او پس از فیلتر شدن سایت "بازتاب" که زیر نظر محسن رضایی اداره می شد سایت "آینده" را به همراهی افراد جناح چپ تیم "بازتاب" راه اندازی کرد.
گروه دیگر که تفکرات اصولگرایانه تر داشتند سایت "تابناک" را راه اندازی کردند که هر دوی این سایتها به محسن رضایی نزدیک هستند.
از سوی دیگر فواد صادقی از تحلیلگران ارشد و منتقد دولت در زمینه فعالیت های هسته ای و دیپلماسی دولت محمود احمدی نژاد در این زمینه است و بارها در مناظراتی در رادیو و تلویزیون شرکت در این مورد صحبت کرد ه و از مخالفان جدی طرح ارسال اورانیوم ایران به خارج از کشور بود. با توجه به سخنان اخیراحمدی نژاد در روز 22 بهمن و در برنامه گفتگوی تلویزیونی مبنی بر تحویل اورانیوم به کشورهای غربی این احتمال وجود دارد که دستگیری صادقی در این رابطه نیز باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر